Portekiz'in başkenti Lizbon'da geçirdiği rahatsızlık nedeniyle kalbi duran ve yoğun bakımda tedavi gören 30 yaşındaki oyuncu Oktay Çubuk, taburcu edilmesinin ardından sosyal medya hesabından yaşadığı süreci ve sağlık durumunu aktardı. Doktorların ilk müdahalesiyle hayata döndürülen genç oyuncu, iki ay süren tedavi sürecinin ardından sağlığına kavuştu.

YAŞADIKLARINI SOSYAL MEDYADAN PAYLAŞTI
Hastaneden ayrıldıktan sonra takipçilerine seslenen Oktay Çubuk, "Bir süredir sosyal medyada yoktum. Bildiğiniz gibi, tam 2 ay önce Lizbon’da kalbim durdu. Doktorların söylediğine göre kısa bir süreliğine hayatımı kaybettim ve sonra tekrar hayata döndüm. Öncelikle bu süreçte yanımda olan aileme, dostlarıma ve güzel mesajlarıyla destek veren herkese yürekten teşekkür ederim" ifadelerini kullandı.
"DAHA BİLİNÇLİ YAŞAMAK İSTİYORUM"
Yaşadığı bu zorlu deneyimin hayata bakışını değiştirdiğini belirten Oktay Çubuk, "Çok şanslıyım çünkü hâlâ buradayım. Bundan sonra bana verilen zamanı daha bilinçli, daha gerçek ve layığıyla yaşamak istiyorum. Şu an bir iyileşme ve geri dönüş sürecindeyim. Yaşadığımız sürece umut vardır. Son anı beklemek yerine, şimdi yaşamak ve değişmek bizim elimizde" diyerek duygularını dile getirdi.