Ünlülere yönelik yürütülen uyuşturucu soruşturması kapsamında adli kontrol şartıyla serbest bırakılan Kerimcan Durmaz’ın savcılıkta verdiği ifadenin ayrıntıları ortaya çıktı. Adli Tıp Kurumu’nda yapılan testinin negatif çıktığı belirtilen Durmaz’ın, 2018’de ABD’de bulunduğu dönemde bir kez uyuşturucu madde kullandığını söylediği aktarıldı.
KERİMCAN DURMAZ’IN TEST SONUCU ORTAYA ÇIKTI
Soruşturma kapsamında Adli Tıp Kurumu’na sevk edilen Kerimcan Durmaz’ın uyuşturucu test sonucu negatif çıktı. Sabah Gazetesi’nin haberine göre Durmaz, savcılık sorgusunda 2018 yılında ABD’de bir defaya mahsus madde kullandığını, sonrasında ise hiçbir şekilde kullanmadığını ifade etti.
EV PARTİSİ İDDİALARINA YANIT VERDİ
Durmaz, Beykoz’daki evinde uyuşturucu partileri düzenlendiği yönündeki iddiaları kabul etmedi. İfadesinde, "Herhangi bir ev partisi düzenlemiyorum. Arada sırada arkadaşlarım bana gelir ancak bu parti mahiyetinde buluşmalar değildir. Evime gelen arkadaşlarım uyuşturucu madde kullanmamaktadırlar. Ben evimde sadece 1 kere, şarkımın çıkış sürecinde lansman amaçlı bahçe partisi düzenledim. Evime uyuşturucu kullanan birinin girmesine asla izin vermem. Evimde cinsel parti düzenlemedim." dedi.
GÖZALTINDAKİ KİŞİLERLE BAĞI OLMADIĞINI SÖYLEDİ
Kerimcan Durmaz, soruşturma kapsamında gözaltına alınan diğer kişilerle herhangi bir bağlantısı bulunmadığını da savundu. Bu kişilerin uyuşturucu kullanıp kullanmadığını bilmediğini belirten Durmaz’ın, geçmişteki lansman partisine de söz konusu kişilerin katılmadığını söylediği aktarıldı.